Lider w sytuacji zmian
- Naucz się angażować swój zespół w trakcie zmian.
- Dowiedz się, co możesz zrobić, aby pomóc swoim pracownikom szybciej nauczyć się nowych zachowań.
- Unikaj sytuacji, które wywołują natychmiastowy opór.
- Przygotuj sposób komunikacji, który działa.
Poczuj, że jesteś dobrze przygotowan_ , aby prowadzić swój zespół przez zmiany.

Formuła blended-learning
która odzwierciedla naturalny proces nauki. Dzięki zastosowaniu krótkich regularnych spotkań Twoja nauka będzie kilkukrotnie bardziej skuteczna w porównaniu z klasycznym warsztatem. Po każdej sesji możesz od razu wprowadzać nowe umiejętności w praktykę i konsultować z trenerem prowadzącym pojawiające się pytania i wątpliwości.
Biorąc udział w szkoleniu:
- lepiej zrozumiesz zachowania ludzi w trakcie zmian
- poznasz sprawdzone schematy komunikacji motywacyjnej i perswazyjnej
- dowiesz się, jak unikać oporu
- nauczysz się skutecznych strategii zmiany zachowań
- zaplanujesz konkretne działania
4-godzinne moduły
Z szacunku dla Twojego czasu
Indywidualne konsultacje
W trakcie programu możesz zadawać pytania i konsultować indywidualne wyzwania
Sprawdzone narzędzia
Przetestowane w praktyce, na ludziach
Prawdziwe case-study
Poznajesz rzeczywiste przykłady z projektów prowadzonych przez trenera prowadzącego
Rzetelna wiedza
Tylko informacje potwierdzone praktyką i badaniami.
Nauka z doświadczenia
Gry i symulacje szkoleniowe, trening praktyczny i interaktywne zadania pomogą Ci zdobywać rzeczywiste kompetencje

Human-focused learning
oznacza, że całość programu została zaprojektowana tak, aby na każdym etapie wspierać proces praktycznej nauki.
Uczysz się, jak rozwiązywać rzeczywiste problemy. Koncentrujesz się na nauce konkretnych strategii działania. Już w trakcie szkolenia pracujesz na Twoich wyzwaniach i planujesz, co zrobisz.
Organizacja szkolenia
Program “Lider w sytuacji zmian” to:
- 4 x 4-godzinne sesje szkoleniowe w formie stacjonarnej lub online
- 30-dniowy scenariusz mikrolearnigowy, czyli seria mini – zadań ułatwiających zapamiętanie i wdrożenie kluczowych kompetencji (1 zadanie to 3-5 min)
- możliwość konsultacji z trenerem w trakcie programu i do 30 dni po jego zakończeniu
Każdy moduł to kolejny krok...
Moduł 1. Mechanizmy zachowań człowieka w zmianie
- źródła i rodzaje emocji,
- błędy poznawcze,
- reakcje nawykowe
Moduł 2. Analiza strategiczna zmiany
- pilność i ważność zmiany
- wizja zmiany
- analiza interesariuszy
- analiza pola sił
Moduł 3. Komunikacja w zmianie
- jak zbudować skuteczną wizję zmiany na poziomie organizacji i zespołu?
- kanały i harmonogram komunikacji
- struktura komunikatu
Moduł 4. Proces zmiany zachowań i monitorowanie efektów
- definiowanie zachowań
- projektowanie wyzwalaczy
- redukcja zachowań
- rozwój kompetencji
- mikrocykle zmian
BONUS: Budowanie indywidualnej odporności i regeneracja
W ramach scenariusza mikrolearningowego otrzymasz 5 dodatkowych ćwiczeń, które pomogą Ci budować indywidualną odporność w trakcie zmian i szybciej regenerować swój organizm.
